fredag 2 januari 2009

Jag and das Gitarr










Tja alla internetsurfare!
Idag skulle jag träffat Sara men hennes mormor kom så ja kanske får träffa henne i morgon istället. Imorrn kväll ska jag till Amanda på tjejkväll. Tove ska också dit. Det ska bli jättekul:D Denna dag har annars varit ganska tråkig. Har packat inför söndag, småland. Det är nästan pinsamt mycket som jag ska ha med mig! Min svarta stora handväska är överfylld med tjockisböcker. Asså om jag ska få plats med allt måste ja ha jättelite kläder. Man måste ju prioritera, höhö x)
Jag ska ta med min gitarr^^ Den ska ligga i baksätet med min data, alla tjockisböcker, tidningar och jag då. Ska spela hela vägen, eller iaf tills päronen tröttnar xD Man måste ju utnyttja att johanna åker tuffetåget med handbollslaget. Det blir nog en najs resa dit iaf.

Marlene har fått en lysande idé om att bandet ska spela i matsalen och ha en egen spelning. Min fråga är om jag läckt om hur vi ska få pengar till klasskassan. Iaf tror jag att vi måste skriva lite fler låtar då. Aja, nu ska jag plugga lite. Nää, ja menar, ja ska säga till mop att jag pluggar när jag i själva verket glor på film:p x)

Inga kommentarer: