onsdag 31 december 2008

Paramore


De mest fantastiska musikaliska människorna som jag känner till. Eller iaf den musik som passar mig. Decode är så fantastist bra och dessutom med i Twilight. Min favofilm:) Hur jag började lyssna på dem är lite skumt. Det var på den tiden då man höll på med pea (eller på tiden då man hade råd att köpa vip och inte såg den där fjortisstämpeln på sidan, höhö). Jag höll på och försökte hitta låtkoder till patds gamla låtar. Jag deppade för att de nya inte var så rockiga. Då fick jag ett gb från nån som bad mig att fixa misery business åt henne. Ja fatta ingenting för jag kunde ju inte fixa det åt henne. Men ja började iaf lyssna på deras låtar och två veckor senare hade jag laddat ner deras två album. Najs. Let the flames begin lyssnade jag på hela sjövik när jag längtade efter Marlene. Paramore står för undantaget av hur jag tycker om musik. När jag laddar ner ett nytt album måste jag lyssna på låtarna för att tycka de är bra över huvud taget. Första gången jag hörde en låt satte den sig på hjärnan och jag älskade den. Och man blandar inte ihop låtarna för alla har sitt speciella sound. Det som var lite synd var att en person som jag störde mig på tyckte om misery business. Då blev den inte lika bra eftersom jag inte hade lika mycket känsla för den. Jag ville att det bara skulle vara jag som tyckte om den. Motsatsen är Prayer for the refuge av Rise against eftersom en person som jag känner lite mer för:p lyssnar eller lyssnade iaf på dem. Nu får jag den känslan av Slipknot. Han skulle bara veta hur mkt han påverkar mig. Iaf, Paramore är bara allra bäst bäst!!<3<3<3

Inga kommentarer: