torsdag 25 december 2008

Choklad

Tjo Sverige!
Snart är juldagen över men jag tänkte berätta lite om julafton eftersom jag inte skrev nåt då.
Jo, de va najs:D Ja fick t.ex
*En 12-voltsladdare - väldigt najs eftersom ja måste med till jkpg den 4 jan eftersom mormor var dålig i ryggen och inte ko upp till jul :( men najs och spela sims i bilen :p
*Gitarrstämmare - ja jag fick ju en gitarr från jultidningarna och den lät sådär:/ Men nu har vi fifflat med skruvarna o STÄMMT den så den låter bra:D
*En tunika och en tröja från ellos - har sex nya plagg till när skolan börjar :) Var inne i stan den 22. Ja handlade cheap monday, två tröjor på tjallamalla (världens mest najsiga namn aight?! Marlene trodde att jag hittat på namnet och den ligger på värsta läskiga gatan, iaf i mörker ;), så jag förstår henne) och sen en klarblå kofta/tunika på hm. Ähmn, vem är pank nu?(a)
*Noter, fyrstämmigt - ja och mamma har spelat på Canon igår o idag. De va väldigt najs för ja kände igen det jättemkt. Sen kom ja på det. I skolan på måndagar sitter jag och Elsa alltid kvar i skolan och väntar på repet. En gång satt hon och Jossan och spelade Frets on fire. Dom spelade Canon rock 100 ggr. O de e ju liksom en låt som bygger på de klassiska stycket. Najs va?!
*The Killers Day and Age - Mkt nice:D:D Den skivan var efterlängtad! Lyssnade på den imorse. Den var ganska bra men jag tror att det krävs ett antal lyssningar för att jag ska uppskatta den riktigt. Aa så var det med Sawdust också. Fast inte med Sam's town. Och det var för att det var första skivan. Har känt mig lite sällskapssjuk idag så ja tänkte träffa någon gullig människa imorrn. Självklart vill inte mobilen samarbeta då så jag får inte iväg några sms. Depp:( Så jag loggar in på msn för att se ifall någon kär vän är inloggad. O Lovve är upptagen, eller nej inte nu. Ska ta och kolla med henne :) Men iaf så skulle jag kolla alla kontakter då ra. Jag upptäckte att Simon från Sjövik hette "I can't stay The Killers". Det var nog nästan den bästa på skivan och jag blev lite glad:) Msn vill inte samarbeta heller för mitt meddelande till lovisa gick inte att leverera. :@ asså ja blir lite irriterad.


Men färdigpratat om mina paket. MoP fick en kartong med köksprylar som jag hade köpt på ikea. De verkade ganska glada för det:) Ja och Lovisa var där den 16 och handlade. Vi kom överens om att hon skulle hjälpa mig med att röja i mitt rum så skulle jag hjälpa henne med hennes garderob. Med glädje sa jag för det var ju helt klart ett bra byte för min del och det vet alla som någon gång besökt mitt rum, höhö. Men när vi åkte hem från ikea så träffade vi på Papito. Han kom som värsta fyllot (ja så som han brukar beté sig alltså) och började krama oss. Vi var i älvsjö btw.
Oj nu kmr pappsen och ska hjälpa mej med synkronisering av min mobil och data. Imponerande ord, höhö. Jag skriver mer imorgon eller nåt. Hoppas det blir nåt mer detta år;)

See you later, aligator! x)

Inga kommentarer: