torsdag 19 februari 2009

Till Johanna!


Eftersom min kära syster Johanna precis fått nys om min blogg så tänkte jag att jag kunde tillägna henne ett inlägg. Eller hon bad mig iaf :P
Ja hon är handbollstokig och precis som alla sexor finns en antydan till fjortis... sorry johanna men det är få i din ålder som inte är det.
Nu är det sportlov och jag vill påminna alla om att Cloudberryjam ska ha spelning imorgon kl 19 så kom då!
Jaha, och nu vill johanna att jag skriver lite till om henne. Hon har jätteont i foten så tyck synd om henne. På lördag ska hon till Ungern och Sverige blir en bättre plats xD nej skoja bara självklart kommer jag att sakna henne.
Idag i skolan hade vi musik vilket var najs(: Vi spelar reggie så det är lite annorlunda. Efter repade jag med det andra bandet som jag också ska spela imorgon. Det är simon och pontus band. Rosanna skulle bort så jag fick hoppa in. Det ska bli kul! Sen ska jag gå iväg och repa med Marlene för vi kanske ska köra imorgon också. Än så länge har jag inte fått något svar från talang så det är spännande...
Tack och hej!

Inga kommentarer: