söndag 8 februari 2009

Pluggar

Hejhej:)
Nu sitter jag och pluggar NO. Vad har en som är översynt för linser i sina glasögon? Tråk, men det är väl så pluggor ska va xd

Jag och Sara var och simmade igår. I Huddingehallen. Vi skulle ta 12.53 bussen men när vi kom dit typ 48 sa en gubbe att han kom med den och att nästa gick om en halvtimme. Sen sa han ni röker väl inte? Sara sa hon nej inte sånt äckligt. Han var ute efter cigg. Då började jag tycka att en halvtimme med honom kändes ganska jobbigt så vi tog pendeln till älvsjö och bytte till den mot södertälje. Vi kom fram till Huddinge centrum och tänkte ta bussen till simhallen. Vi tog 742:an men då sa busschaffören att den inte går dit. Så vi gick av. Sen fick vi veta att bussen visst gick dit. Åh, vad vi älskade busschaffisar sen!
Så vi fick knalla dit istället. Sara litade inte ett öre på att jag hittade och ärligt talat så hade jag ingen aning om vart vi gick för det var så dimmigt. Men mot alla odds så hittade vi fram!
Så vi simmade faktiskt 1 km, vilket vi är mkt stolta över :p

Nu ska jag fortsätta plugga:/ tja

Inga kommentarer: