fredag 6 februari 2009

The bright side of life

Tjo!
Hela den här kvällen har varit galen. Jag har inte gjort nånting vettigt egentligen. Eller jo jag dammsög hallen och mops sovrum. Men annars nä.
Jag har varit överenergisk och studsat omkring i mitt rum. Detta är de tecken som finns på att jag har fått besök av en annan emelie:
*Jag har städat frivilligt
*Lagade mat till resten av familjen...
*...vilket innebar tortiljas med spenat så alltså NYTTIGT!
*Har studsat omkring i mitt rum till radio 107.5, nää jag kände inte för rock :S
*Pratade med Marlene och tyckte att hon skulle följa med till Spanien...
*...låg på golvet när jag pratade.
*Har inte pluggat men har inte dåligt samvete alls
*Ska simma med sara imorrn och springa på söndag
*Har planerat att plugga imorrn också och hotar mig själv med no candy om jag inte gör det xd
*Och detta, ska gå och lägga mig nu. Kl elva en fredag!! E ja sjuk? xD

Tack och hej!

Inga kommentarer: