onsdag 3 juni 2009

Kompromiss

Tjo alla helglada :)
Efter en hel månads uppehåll är jag nu är igen för att blogga. Allt har varit super och jag har verkligen hamnat i en period där jag haft vänner runt mig hela tiden. Det känns bra att veta att man alltid har någon.
Självklart vill jag ju hålla er alla uppdaterade vilket kanske mest innefattar datorn. Men musiken betydet så sjukt mycket att jag inte har tid eller vilja att prioritera. Men jag ska göra mitt bästa för att skriva ofta. Här får ni första versen i en ny låt. Och jag ska säga att jag älskar den musiken som bandet gör. Johan har en gåva som ni ska få bevittna i dessa rader!

Soothing my mind and humbing my senses
You come marching in and I stand there defenceless
Into my life with hope, dreams and lies
I'm the host, you're the parasite
Eating me from the inside

Inga kommentarer: